מדיניות החזרים כספיים והחזרות

סקירה כללית

מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו נמשכת 30 יום. אם חלפו 30 יום מתאריך הרכישה, לא נוכל להציע לך החזר מלא או החלפה. כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית. מוצרים דיגיטליים אינם זכאים להחזר. כדי להשלים את החזרתך, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה. נא לא לשלוח את הרכישה חזרה ליצרן. ישנם מצבים מסוימים שבהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד: כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מהטעות שלנו. כל פריט שהוחזר יותר מ-30 יום לאחר המשלוח החזרים לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא”ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך. אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים.

החזרים

לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא”ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך. אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים.

החזרים מאוחרים או חסרים

אם עדיין לא קיבלת החזר, תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך. לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית. לאחר מכן פנה לבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר. אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר, אנא צור איתנו קשר.

פריטי מכירה

ניתן לקבל החזר רק על פריטים שנרכשו במחיר מלא. לא ניתן לקבל החזר על פריטים אם נקנו באמצעות קופון, קנה 1 קבל מבצע אחד, או פריטים שנרכשו בהנחה.

החלפות

אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים או פגומים. אם אתה צריך להחליף אותו עבור אותו פריט, צור איתנו קשר ושלח את הפריט שלך אל: ‘קומה 1 במעלית, צמוד לתינוקות הז אנחנו, Hahsharat HaYishuv St 9, Rishon LeTsiyon’.

משלוח והחזרות

כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך בדואר לכתובת: קומה 1 במעלית, צמוד לתינוקות הז אנחנו, Hahsharat HaYishuv St 9, Rishon LeTsiyon. אתה תהיה אחראי לשלם עבור עלויות המשלוח שלך עבור החזרת הפריט שלך. עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך. במקרה כזה, יש צורך בהוכחת משלוח. תלוי איפה אתה גר, הזמן שעשוי לקחת עד שהמוצר שהחלפת שלך יגיע אליך עשוי להשתנות. אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, תוכל לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח. אנחנו לא מבטיחים שנקבל את הפריט המוחזר שלך.

צריכים לעזרה?

צור איתנו קשר לשאלות הקשורות להחזרים והחזרות.

דילוג לתוכן