תיקוני מעבדה
אם במכשיר שלך יש תקלות חמורות, סינקופה מספקת שירות תיקונים ואבחון חינם לכל מכשירי מולטימדיה שנרכשו מהחנות.
על מנת שהמולטימדיה תהיה זכאית לתיקון יש לוודא שהאחריות למכשיר תקינה ולא פגה, לאחר מכן קבעו תאריך ושעה בהם תרצו להביא את המכשירים לתיקון. כידי לדעת את האחריות אפשר לבדוק את תועלות היצור על ידי התבוננות במדבקה בצד האחורי של המכשיר; במיקרה אם חלפה יותר משנה מתאריך הייצור, או עם המדבקה חסרה, יחולו עמלות נוספות על תהליך התיקון.
חשוב לנו לדעת מתי תגיעו על מנת להסדיר את כמות העבודה ולהעניק לכם שירות הכי טוב ומהיר שאפשר. ניתן להירשם לתיקון בין השעות 9:00 עד 17:00 בימים ראשון וחמישי, שימו לב שלא נקבל תיקונים ללא הרשמה או בכל יום אחר בשבוע.
לאחר מסירת הפריטים שלכם, הם יתוקנו ללא עלות תוך 14 ימי עסקים, ויהיה ניתן לאסוף אותם בכל שעות פעילות החנות בדלפק הקבלה, כולל בימי שישי. אין צורך בניירת לאורך כל התהליך.

אם נתקלתם בקשיים טכניים נוספים עם המכשיר או התקנתו, אנו מספקים תמיכה טכנית ללא תשלום כדי לעזור לחם לפתור את הבעיה במהירות וביעילות.
לעזרה טכנית מפורטת יותר, סרטוני הדגמה והוראות שימוש ודוגמאות התקנה, אנא לגשת לדף הייעודי באתר שלנו.